Loading...

اخبار

ویدئو : آیفون ۶ اس در محلول خطرناک Bromine !

نوشته شده در : 2015/10/28 - 00:00
دیگر فکر نمی کنیم بلایی مانده باشد که بر سر این آیفون ۶ اس بیچاره نیاورده باشند. گویی انجام آزمایش های عجیب و غریب و بسیار غیر عادی بر روی این گوشی به یک مسابقه میان قاتلان تکنولوژی تبدیل شده است!

تست خطرناک iphone-6s

 

پیش از این تست خم کردن ، سقوط از ارتفاع ، آزمایش زیر آب، کالبدشکافی ، شلیک با تفنگ کالیبر ۵۰ ، حمله با پتک به آیفون ۶ اس یخ زده با نیتروژن مایع و انداختن آن در مواد مذاب آتشفشانی را دیده بودیم، اما این یکی دیگر نوبر است !

 

امروز ویدیویی برایتان آماده کرده ایم که در آن آیفون ۶ اس اپل را در محلول بسیار خطرناک برومین ( Bromine ) می اندازند !

 

برومین ( Bromine ) نام یک ماده شیمایی به رنگ سرخ تیره، با بویی بسیار زننده است که از تأثیر کلر بر آبهای شور به دست می آید.این ماده برای انسان بسیار خطرناک بوده و محلولی دود کننده با بوی زننده و خفقان آور می باشد که دود آن محرک و سوزش آور است.از کاربرد های برومین می توان به : ساختن و تهیه در برومید اتیلن سنتز مواد آلی؛ رنگ بری؛ خالص سازی آب؛ حلال؛ مایع آتش خاموش کن؛ کند کننده آتش برای پلاستیکها؛ رنگها؛ مواد دارویی؛ گندزدایی؛ صنایع فیلم و عکاسی ، اشاره کرد.

 

حالا فکر می کنید اگر این محلول خطرناک را بر روی آیفون ۶ اس اپل بریزیم چه اتفاقی رخ خواهد داد ؟

 

برای رسیدن به پاسخ این پرسش بهتر است ویدیوی زیر را تماشا کنید :

 

 

 

منبع : gadgetnews بازدید : 2745
برچسب ها : آیفون اپل

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!